مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا

مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا

در این مقاله می خواهیم به بررسی موضوع مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا بپردازیم، تا افرادی که به دنبال اخذ این ویزا می باشند، راهنمایی کنیم. بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

لطفا از پست خرید استارت آپ کانادا دیدن کنید.

فهرست مطالب:

  1. مقدمه 
  2. آشنایی با مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا
  3. آیا می دانید ویزای استارتاپ کانادا چیست؟
  4. معرفی شرایط لازم جهت اخذ ویزای استارتاپ کانادا
  5. مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای استارتاپ کانادا
  6. سخن پایانی

مقدمه

افرادی که به دنبال مهاجرت به کشور کانادا هستند و می خواهند ویزای استارتاپ کانادا را اخذ نمایند، قطعاً برای این افراد سوالاتی ایجاد خواهد شد که ویزای استارتاپ کانادا چیست و مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا چگونه میباشد؟

در همین جهت در ادامه این مقاله به بررسی این مسائل خواهیم پرداخت و شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا را مورد بررسی قرار خواهیم داد. تا افرادیکه به دنبال مهاجرت به کشور کانادا هستند و می خواهند از طریق کارآفرینی یک زندگی جدید و پر سودی را برای خود و اعضای خانواده ایجاد نمایند، بتوانند آگاهانه اقدام نمایند.

کشور کانادا از جمله کشورهایی است که مهاجران زیادی برای اخذ اقامت دائم این کشور و یا تحصیل و اشتغال به این کشور از سراسر جهان مهاجرت می کنند. به دلیل موقعیت های عالی که در این کشور وجود دارد. در بین افراد زیادی مخصوصاً متقاضیان ایرانی از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد.

در واقع می‌توان به این نکته اشاره کرد که از دلایل اصلی محبوبیت کشور کانادا این می باشد که این کشور به افرادی که کسب و کارهای استارتاپی خود را در این کشور شروع می کنند، اقامت دائم را اعطا می نماید.

که این از مزیت های مهاجرت به کشور کانادا محسوب می گردد. به طوری که با مهاجرت به کشور کانادا از طریق ویزای استارتاپ می توانید اقامت دائم برای خود و اعضای خانواده تان کسب نمایید.

 در نتیجه به یک درآمد پرسود دست یابید. همچنین فرزندان شما می توانند در بهترین دانشگاه های این کشور به تحصیل بپردازند. که در نتیجه آینده درخشانی برای متقاضی و خانواده فرد به همراه خواهد داشت. در ادامه بیشتر بررسی این مسئله خواهیم پرداخت، بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفاً همراه ما باشید.

آشنایی با مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا

آشنایی با مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا
آشنایی با مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا

اخذ ویزای استارتاپ کانادا برای متقاضیانی که می خواهند به کشور کانادا مهاجرت کند، از مزیت‌های بسیار زیادی برخوردار می باشد. که از مزایای اخذ این ویزا می توان به کسب اقامت دائم کانادا برای متقاضی و همراهان آن اشاره کرد.

به طوری که اگر به مدت حداقل سه سال از پنج سالی که باید در کشور کانادا اقامت کنید، طی شده باشد. شما می توانید برای کسب پاسپورت و تابعیت کانادا اقدام کرده و در نتیجه شهروندی کشور کانادا را دریافت کنید.

اگر از طریق استارتاپ به کشور کانادا مهاجرت کنید، از همان روز اول شما شامل اقامت دائم کانادا خواهید بود.

همچنین می‌توان به این نکته اشاره کرد متقاضیانی که از طریق ویزای استارتاپ کانادا قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند. این افراد قبل از اینکه مجوز اقامت دائم کانادا را کسب نمایند. آنها می توانند با استفاده از مجوز استارت آپ کانادا کسب و کار خود را شروع کرده و به درآمد دست یابند.

به طوری که برای اخذ ویزا و بررسی پرونده درخواست شما حدود ۱۲ الی ۱۶ ماه زمان طی خواهد شد. در صورتی که واجد شرایط باشید ویزای استارتاپ کانادا را دریافت خواهید کرد.

همچنین می‌توان به این نکته اشاره کرد که بعد از اخذ ویزای استارتاپ کانادا حتی اگر در کسب و کار خود موفقیت کسب نکنید، با این وجود اقامت دائم شما از بین نمی رود. شما می توانید با استفاده از ویزای استارتاپ کانادا در همه شهرهای کشور کانادا به جز استان کبک به زندگی و اقامت بپردازید.

از جمله مراحلی که برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا باید طی کنید، عبارتند از:

  • فرم درخواست ویزا را پر کنید:

▪ این فرم شامل درخواست عمومی می باشد. به صورت دقیق با اطلاعات صحیح تمام بخش های فرم را پر کرده و بعد از پرینت گرفتن آن را امضا کرده و ارسال نمایید.

  • مدارک مورد نیاز را تهیه کنید:

در ادامه به بررسی مدارک مورد نیاز خواهیم پرداخت.

  • هزینه‌های زیرا را پرداخت کنید:

  1. درخواست ویزا
  2. درخواست اقامت دائم کانادا
  3. آزمایش های سوء سابقه و سلامت و همچنین آزمون های زبان
  4. انگشت نگاری

پیشنهاد می کنیم از پست مدارک لازم برای ویزای استارت آپ کانادا دیدن کنید.

لازم به ذکر است که مبالغ هر یک از این هزینه ها با توجه به تعداد نفرات متفاوت خواهد بود، به طوریکه:

  1. یک نفر حدود ۸۵ دلار کانادا
  2. دو نفر حدود ۱۷۰ دلار کانادا
  3. بیشتر از سه نفر حدود ۲۵۰ دلار کانادا
  • ارسال کلیه مدارک:

▪ بعد از پر کردن فرم ها آنها را امضا کنید. هزینه‌ها را پرداخت کنید. مدارک خود را آماده کرده و همه آنها را ارسال کنید.

آیا می دانید ویزای استارتاپ کانادا چیست

آیا می دانید ویزای استارتاپ کانادا چیست
آیا می دانید ویزای استارتاپ کانادا چیست

متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارند، به دنبال راه حل های خواهند بود که پرسود باشد. نیز بتوانند در امنیت کامل زندگی جدیدی را برای خود شروع کنند. ویزای استارتاپ کانادا از جمله مواردی می باشد که متقاضیان از طریق آن می توانند اقامت دائم کشور کانادا را دریافت نمایند.

در همین جهت قبل از هر اقدامی بهتر است بدانید که ویزای استارتاپ کانادا چیست و چه مدارک و شرایط مورد نیاز است تا بتوانید این ویزا را اخذ کنید.

ما در ادامه این مقاله به بررسی ویزای استارتاپ کانادا خواهیم پرداخت و مدارک و شرایط مورد نیاز را مورد بررسی قرار خواهیم داد. بنابراین متقاضیانی که به دنبال اخذ ویزای استارتاپ کانادا هستند، قطعاً سوالاتی در این زمینه برای آنها ایجاد خواهد شد. بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه این مقاله لطفا همراه ما باشید.

لازم به ذکر است بدانید که ویزای استارتاپ کانادا نوعی روش کم خرج می باشد که در آن کشور کانادا به افرادی که کارآفرین می باشند.

از طریق این ویزا امکانات و شرایط ویژه‌ای را در اختیار آنها قرار می‌دهد. که از مهمترین آنها می توان به کسب اقامت دائم کشور کانادا اشاره کرد. برای آن که بتوانید ویزای استارتاپ کانادا را اخذ کنید. داشتن ایده های نوآورانه و خلاق بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

در واقع می‌توان به این نکته اشاره کرد که از طریق ویزای استارتاپ کانادا می توانید به کشور کانادا سفر کرده و با راه اندازی یک کسب و کار در این کشور اقامت دائم را کسب کنید.

ویزای استارتاپ کانادا در بین متقاضیان زیادی از سراسر جهان بسیار محبوب می باشد. که از این بین برای متقاضیان ایرانی از محبوبیت ویژه ای برخوردار می باشد.

کشور کانادا از نظر برقراری یک کسب و کار جدید یک بستر مناسب محسوب می گردد. همچنین از طرف دیگر دارای دانشگاه های برتر بوده و در نتیجه افرادی که برای شروع کسب و کار به این کشور سفر می کنند. فرزندان آنها نیز می توانند در بهترین مدارس و دانشگاه‌ها به تحصیل بپردازند و آینده خوبی را داشته باشند.

البته نکته حائز اهمیت این میباشد که ما در این مقاله به بررسی مختصری در رابطه با ویزای استارتاپ کانادا می پردازیم. اما افرادی که به دنبال مهاجرت به کشور کانادا می باشند و به دنبال اخذ ویزای استارتاپ کانادا هستند. بهتر است که با متخصصان و کارشناسان متخصص در این زمینه مشاوره های لازم را انجام دهند، تا بتوانند شانس بیشتری را در اخذ این ویزا داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم از پست هزینه ویزای استارتاپ کانادا دیدن کنید.

معرفی شرایط لازم جهت اخذ ویزای استارتاپ کانادا

معرفی شرایط لازم جهت اخذ ویزای استارتاپ کانادا
معرفی شرایط لازم جهت اخذ ویزای استارتاپ کانادا

لازم به ذکر است بدانید که کشور کانادا برای افرادی که دارای ایده های خلاق و نوآورانه باشند. بتوانند یک کسب و کار خوب و کارآفرینی و خلاقانه را ارائه کنند. مزایا و بستر خوبی را برای این افراد هموار می سازد.  به دنبال جذب چنین افرادی می باشد.

بنابراین اگر دارای روحیه خلاق می باشید و می توانید یک کسب و کار نوآورانه را راه اندازی کنید. قطعاً کشور کانادا برای شما و اعضای خانواده شما گزینه بسیار مناسب و خوبی محسوب می گردد. که در نتیجه این امر به همراه خود اقامت دائم کانادا را خواهد داشت.

در واقع کشور کانادا با جذب چنین متقاضیانی باعث ایجاد شرکت هایی می کند که همین امر باعث می شود که اقتصاد کشور کانادا پر رونق شود . از طرف دیگر شانس و امکانات کاری زیادی برای افراد کانادایی به وجود می آید.

بنابراین برای این که بتوانید ویزای استارتاپ کانادا را اخذ کنید. قطعاً شما باید واجد شرایطی باشید که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

بنابراین با داشتن چنین شرایطی شانس شما در اخذ ویزای استارتاپ کانادا افزایش می یابد. می توانید یک زندگی با درآمد عالی برای خود ایجاد کنید.

از جمله شرایطی که می‌توان به آن اشاره کرد عبارتند از:

  • یک کسب و کار خلاقانه و نوآورانه را ارائه کنید، که قابلیت رقابت در جهان را داشته باشد. نیز برای مردم کشور کانادا باعث ایجاد فرصت های کاری شود حداقل در ده درصد از سهام آن بیزینس مالکیت داشته باشید.
  • داشتن یک نامه از سرمایه گذارانی که حامی بوده و برای کشور کانادا مورد تایید می باشند، بسیار حائز اهمیت است.

نکته ای که می‌توان به آن اشاره کرد این است که سعی کنید از سرمایه‌گذاران ریسک پذیر و در حال بهره مند شوید.

  • از دیگر مواردی که جزء شرایط اخذ ویزای استارتاپ کانادا محسوب می‌شود. مدرک زبان انگلیسی در سطح آیلتس با حداقل نمره ۵ و یا مدرک زبان فرانسه می باشد.
  • ارائه مدرکی تحت عنوان داشتن قدرت یا تمکن مالی شما در اخذ ویزای استارتاپ کانادا بسیار مهم می باشد.

به طوری که این هزینه با توجه به تعداد افرادی که برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا اقدام می نمایند، وابسته می باشد. که میانگین آن از مبلغ ۱۳ هزار دلار کانادا تا ۳۴ هزار دلار کانادا متغیر می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای استارتاپ کانادا

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای استارتاپ کانادا
مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای استارتاپ کانادا

لازم به ذکر است بدانید متقاضیانی که قصد اخذ ویزای استارتاپ کانادا را دارند.

قطعا باید به تهیه مدارک مورد نیاز برای اخذ این ویزا بپردازند. در ادامه در جهت آگاهی شما عزیزان به بررسی این مدارک خواهیم پرداخت. با در دست داشتن مدارک زمان کمتری را برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا صرف خواهید کرد.

بنابراین وجود همه‌ این مدارک بسیار حائز اهمیت می باشد.

پیشنهاد می کنیم از پست تبدیل pr به پاسپورت کانادا دیدن کنید.

از جمله مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا که در زیر به آن می پردازیم عبارتند از:

  • مدارک مورد نیاز را در لیستی تهیه نمایید.
  • فرم های مربوط به ویزا را تهیه کرده و آنها را با اطلاعات صحیح و دقیق پر نمایید.
  • ارائه مدرک های شناسایی و هویتی متقاضی و همراهان آن. مانند: اصل پاسپورت، اصل شناسنامه، اصل کارت ملی.
  • ارائه مدارکی تحت عنوان قدرت مالی متقاضی.
  • ارائه دو قطعه عکس برای متقاضی و همراهان ایشان که باید دارای شرایط مورد نیاز باشد.
  • ارائه نامه مربوط به عدم سوء سابقه و کیفری متقاضی و همراهان.
  • ارائه مدارک تحصیلی متقاضی و همراهان.
  • ارائه مدارک زبان متقاضی و همراهان.
  • ارائه رسید پرداخت هزینه های مربوط به ویزای استارتاپ کانادا.
  • ارائه مدارکی تحت عنوان سلامت پزشکی و سلامت روحی و جسمی متقاضی و همراهان ایشان.

لازم به ذکر است بدانید که باید اصل و کپی همه مدارک به همراه ترجمه رسمی آنها را به اداره سفارت کانادا ارائه کنید.

همچنین می‌توان به این نکته اشاره کرد که اگر هر یک از این مدارک ساختگی باشد و یا صحیح و دقیق نباشد. قطعاً ویزای استارتاپ شما رد خواهد شد، پس در ارائه صحیح مدارک کوشا باشید.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

در واقع می‌توان به این نتیجه رسید، ویزای استارتاپ کانادا از مزایای بسیار زیادی برخوردار می باشد. که از مهمترین آنها میتوان به اقامت در یک کشور قدرتمند و سرشار از موقعیت های شغلی عالی و دانشگاه های برتر و طبیعت زیبای آن اشاره کرد. که از محبوبیت ویژه‌ای در بین متقاضیان سراسر جهان مخصوصا متقاضیان ایرانی برخوردار می باشد.

بنابراین افرادی که به دنبال مهاجرت به کشور کانادا می باشند. کسب اقامت دائم کشور کانادا از طریق ویزای استارتاپ کانادا روشی بسیار مطمئن بوده و باعث می‌شود که فرد از همان ابتدای ورود دارای اقامت دائم کانادا برای خود و اعضای خانواده باشد.

بنابراین توصیه ما به افرادی که به دنبال مهاجرت به کشور کانادا می باشند و یک ایده خلاقانه و خوبی را دارند. قطعا ویزای استارتاپ کانادا می تواند یک گزینه بسیار عالی محسوب گردد.

چرا که این کشور از ایده های خلاق و کسب و کارهای نوین حمایت‌های خوبی را انجام می دهد. که با داشتن مدارک و شرایطی که در قسمت قبل به آن اشاره شد، شما می توانید ویزای استارتاپ کانادا را اخذ کنید.

البته توصیه ما به افرادی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند و میخواهند از طریق ویزای استارتاپ کانادا اقدام نمایند.

مشاوره با کارشناسان متخصص و کارآمد در این زمینه می باشد، که قطعاً می‌تواند کمک شایانی در رسیدن شما به موفقیت محسوب گردد. امیدواریم که مطالب این مقاله برای عزیزانی که قصد مهاجرت به کشور کانادا دارند و می خواهند یک زندگی خوب و پر سودی را برای خود ایجاد کنند و به موفقیت دست یابند، مفید واقع شده باشد.

پیشنهاد می کنیم از پست ‏cis چیست؟ دیدن کنید.


منتشر شده

در

, ,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *