هزینه پاسپورت دومینیکا

هزینه پاسپورت دومینیکا

در این مقاله سعی می کنیم به این سؤال پاسخ بدهیم که هزینه پاسپورت دومینیکا چگونه محاسبه می شود؟ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

پیشنهاد می کنیم از پست پاسپورت دومینیکا چیست؟ دیدن کنید.

در این نوشتار این عنوان ها را مورد تحلیل و ارزیابی قرار می دهیم:

  1. آیا از میزان مخارج دریافت تابعیت و اقامت در کشور دومینیکا مطلع هستید؟
  2. برای برخورداری از طرح اقتصادی شهروندی، داشتن کدام شرایط ضروری است؟
  3. منظور از بستگان و همراهان در طرح سرمایه گذاری دومینیکا چه کسانی می باشند؟
  4. امکان دریافت اقامت برای افراد جدید چگونه است؟
  5. میزان اطلاعات شما از درجه ارزشمندی و اهمیت پاسپورت کشور دومینیکا چقدر می باشد؟
  6. آیا می دانید مزیت های دریافت پاسپورت دومینیکا شامل چه مواردی است؟
  7. دلیل انتخاب پاسپورت دومینیکا به عنوان پاسپورت دوم چیست؟
  8. جمع بندی

هزینه پاسپورت دومینیکا

هزینه پاسپورت دومینیکا
هزینه پاسپورت دومینیکا

یکی از مناسب ترین و آسان ترین راه های مهاجرت، دریافت پاسپورت کشور دومینیکا می باشد.چنانچه موفق به دریافت پاسپورت این کشور شوید، جهت سفر کردن به تمام کشورها در سراسر دنیا، برخورداری از ویزا هیچ ضرورتی برایتان نخواهد داشت.

کشور دومینیکا، از اعضای اتحادیه کشورهای همسود بریتانیا محسوب می شود، و به وسیله ی شیوه های مختلف و بی شمار، امکان دریافت تابعیت و اقامت در این کشور وجود دارد.

در این مقاله تصمیم داریم به صورت ویژه به موضوع هزینه پاسپورت دومینیکا بپردازیم. چراکه مبحث مخارج پاسپورت، چالش بسیار با اهمیتی می باشد.

قبل از شروع این مطلب خوب است یادآوری کنیم که به دلیل اینکه هزینه های پاسپورت دومینیکا ممکن است یکسان نباشد و در گذر زمان دچار نوسان و تغییرات شوند، بنابراین برای کسب اطلاع از قیمت های جدید با مؤسساتی که پیرامون این مسائل فعالیت می نمایند، تماس گرفته و مشورت نمایید.

آیا از میزان هزینه پاسپورت دومینیکا برای اقامت و تابعیت مطلع هستید؟

آیا از میزان هزینه پاسپورت دومینیکا برای اقامت و تابعیت مطلع هستید؟
آیا از میزان هزینه پاسپورت دومینیکا برای اقامت و تابعیت مطلع هستید؟

قطعا پاسخ این پرسش، دغدغه تعداد زیادی از افراد می باشد که اقامت دومینیکا و دریافت پاسپورت دومینیکا چه مقدار هزینه را برعهده شما می گذارد و آیا میزان مخارج و سرمایه تعیین شده، با اضافه شدن بر تعداد اعضای خانواده و همراهان، افزایش می یابد یا خیر؟

در پاسخ این دسته از پرسش ها بهتر است بیان کنیم که هزینه مورد نیاز جهت اخذ پاسپورت دومینیکا برای افراد ایرانی از یک سطح معین مطابق با برنامه دونیشن (حمایت مالی) آغاز می گردد و برای هر کدام از افرادی که متقاضی اصلی را همراهی می نمایند، هزینه پایانی سرمایه گذاری تغییر کرده و افزایش می یابد.

در ادامه به صورت جزئی تر این موارد را بیان می نماییم.

پیشنهاد می کنیم از پست کشورهای مجاز با پاسپورت دومینیکا دیدن کنید.

مخارج اخذ تابعیت و اقامت در جزیره دومینیکا شامل موارد زیر می باشند:

  • ثبت تقاضا
  • بررسی و ارزیابی پیشینه شخص
  • ارسال برگه گواهی تابعیت
  • فرستادن ویزا
  • هزینه ای که وکیل رسمی و دولتی دادگستری از موکل خود دریافت می نماید
  • مخارج پردازش اطلاعات
  • ارسال شناسنامه

تمام این مخارج ذکر شده، مربوط به شخص اصلی می باشد. چنانچه نزدیکان، این فرد را همراهی نمایند، معمولا این مخارج افزوده می شوند.

مخارج دریافت پاسپورت و اقامت بلند مدت در جزیره دومینیکا، با در نظر قرار دادن تعداد اعضای خانواده و بستگان، مختلف است.

به عنوان نمونه این هزینه ها که دربرگیرنده جمع مخارج سرمایه گذاری و مخارج مربوط به دولت می باشد، برای یک متقاضی مجرد، زن و شوهر بدون داشتن فرزند، زن و شوهر و دارای یک فرزند با سن کمتر از ۱۸ سال، زن و شوهر و دارای دو فرزند با سن کمتر از ۱۸ سال، قیمت های متفاوتی است.

البته می بایست به هزینه های تخمین زده شده، مخارج دریافت تأییدیه فرم درخواست کننده، فرآیند چک امنیتی، ارسال شناسنامه و ارسال پاسپورت نیز افزوده شوند.

همچنین مبلغ سرمایه اهدایی بعد از تأیید شدن اسناد مربوطه، از حساب دولتی کشور دومینیکا پرداخت می شود.

برای برخورداری از طرح اقتصادی شهروندی، داشتن کدام شرایط  ضروری است؟

 

برای برخورداری از طرح اقتصادی شهروندی، داشتن کدام شرایط  ضروری است؟
برای برخورداری از طرح اقتصادی شهروندی، داشتن کدام شرایط  ضروری است؟
  • سن فرد درخواست کننده اصلی می بایست بیشتر از ۲۱ سال باشد.
  • بستگان، همراهان و فرزندان شخص درخواست کننده می بایست کمتر از ۲۱ سال سن داشته باشند و همچنین مجرد بودن ایشان از شروط اصلی می باشد
  • فرد درخواست کننده باید بدون سوء پیشینه بوده و به اعمال خلاف قانون مرتکب نشده باشد
  • انجام مجموعه ای از معاینه های پزشکی نیز از شرط های ضروری برای متقاضیان است

پیشنهاد می کنیم مقاله آیا با ویزای مولتی کانادا می توان کار کرد؟ نیز مطالعه نمایید.

منظور از بستگان و همراهان در طرح سرمایه گذاری دومینیکا چه کسانی می باشند؟

یکی از اصلی ترین مزایای دریافت اقامت با روش سرمایه گذاری، دریافت اقامت برای بستگان درجه یک و اعضای خانواده فرد متقاضی می باشد. این گروه از وابستگان دربرگیرنده افرادی هستند که در ادامه ذکر می شوند:

  • زوج یا زوجه فرد درخواست کننده اصلی
  • فرزندان شخص درخواست کننده اصلی که باید سن آن ها کمتر از ۱۸ سال باشد.
  • فرزندان شخص متقاضی اصلی که در سنین بین ۱۸ تا ۳۰ سال قرار دارند یا همسر فرد متقاضی که از لحاظ توانایی اقتصادی و مالی به صورت کامل به شخص اصلی وابسته و متکی می باشند.
  • تمام فرزندان فرد درخواست کننده اصلی یا همسر وی که در سنین بیشتر از ۱۸ سال قرار دارند و درگیر بیماری های ناتوانی ذهنی و نقص جسمی (معلولیت)، می باشند.
  • پدر و مادر و جد پدری و مادری فرد درخواست کننده اصلی که به صورت کامل تحت سرپرستی و کفالت متقاضی اصلی قرار دارند.

البته به تازگی اصلاحات کمی در تعیین اشخاص درجه اول و بستگان به وجود آمده است.

امکان دریافت اقامت برای افراد جدید چگونه است؟

امکان دریافت اقامت برای افراد جدید چگونه است؟
امکان دریافت اقامت برای افراد جدید چگونه است؟

اشخاصی که بعد از دریافت اقامت فردی، به همراهان و بستگان وی افزوده شده باشند، مثلاً متأهل شدن بعد از دریافت اقامت یا تولد فرزند تازه، نیز این اجازه را دارند که از مزایای اقامت بهره مند شوند. فقط لازم است، تمام مخارج پاسپورت دومینیکا، برای این افراد جدید پرداخته شود.

میزان اطلاعات شما از درجه ارزشمندی و اهمیت پاسپورت کشور دومینیکا چقدر می باشد؟

در این سال ها متقاضیان بسیاری تصمیم دارند پاسپورت دوم اخذ نمایند برای این منظور که، خواهان برخورداری از مزیت های زیاد آن می باشند. این اقدام برای اغلب افراد باعث حصول اطمینان خاطر و ورود آرامش به زندگی آن ها می شود.

از هر لحاظ پاسپورت دوم یا تابعیت دوگانه، موقعیتی می باشد که مطابق با قوانین، بیانگر ملیت دوگانه افراد می باشد. در مفهوم واضح تر، یعنی شخص مورد نظر، با در نظر قرار دادن ضوابط هر منطقه، شهروند دو کشور متفاوت به حساب می آید. از طریق روش های گوناگون و متعددی می توان پاسپورت دوم دریافت نمود.

یکی از این راه ها این است که افرادی مایل هستند  پاسپورت دوم خود را بعد از سپری شدن چندین سال به وسیله اقامت در یک کشور دوم دریافت نمایند.

روش دیگر برای دریافت این پاسپورت این است که اغلب متقاضیان ترجیح می دهند که این نوع پاسپورت را فقط در مدت کوتاه و در بازه زمانی چند ماهه دریافت کنند تا بتوانند بدون ویزا به مناطق اروپایی و دیگر کشورهای جهان مسافرت نمایند.

همچنین امکان باز کردن حساب بانکی در اکثر کشورها و مناطق گوناگون جهان، برای این افراد فراهم می شود.

چنانچه به هر علت تصمیم دارید به کشورهای منطقه شنگن سفر کنید، با دریافت پاسپورت دومینیکا می توانید بدون اینکه تقاضای ویزای خود را ارسال نمایید و یا در صف های طویل موجود در سفارت خانه ها معطل شوید، یا اینکه اسناد و مدارک مخصوصی را تهیه کنید، بدون ویزا در هر زمان و منطقه ای که هستید، سفر خود را آغاز نمایید.

هم اکنون فقط بعضی از کشورها می باشند که فرصت دریافت پاسپورت دوم بدون نیاز به شرایط اقامت حضوری در آن مناطق ایجاد شده است.

لازم است بدانید که در بعضی از کشورهای جهان تابعیت دوگانه مورد قبول واقع نمی شود. به این معنی که اگر در این کشورها یک شخص خارجی جزء شهروندان محسوب شود، این فرد می بایست از ویزای کشور پیشین خود و سایر مزیت های مربوط به آن، چشم پوشی کرده و انصراف خود را اعلام نماید.

البته دریافت پاسپورت جزیره دومینیکا برای متقاضیان ایرانی به این صورت نمی باشد.

افرادی که از ایران اقدام به اخذ این پاسپورت می نمایند، می توانند یک تبعه ایرانی باقی بمانند و از مزیت های پاسپورت دومینیکا برخوردار شوند.

پیشرفت و توانایی پاسپورت کشور دومینیکا یکی از اصلی ترین مزایای آن محسوب می شود. خوب است بدانید که امتیاز پاسپورت دومینیکا در جهان ۳۲ می باشد که رتبه ی بسیار خوب و با ارزشی قلمداد می شود.

همان گونه که بیان کردیم، از دیگر مزایای این پاسپورت، اجازه ورود به حدود ۱۴۰ کشور در جهان است. که این سفرها بدون اخذ ویزا یا با گذرنامه فرودگاهی نیز امکان پذیر هستند.

تعداد بسیار زیادی از کشورهای جهان، مخصوصاً کشورهایی که در مناطق غربی و اروپا قرار دارند، بدون اخذ ویزای قانونی اجازه سفر به کشور خود را به افراد نمی دهند. ناحیه شینگن از ۲۶ عضو تشکیل شده است که فقط با دریافت ویزا، امکان رفت و آمد و سفر به این مناطق برای شما وجود دارد.

در عین حال این مجوز، بدون برخورداری از ویزا برای شهروندان کشور دومینیکا به وجود آمده است.

شمار بسیار معدودی از پاسپورت های کشورهای جهان، اجازه سفر و تردد بدون اخذ ویزا را به کشور روسیه و انگلیس فراهم نموده اند. پاسپورت جزیره دومینیکا یکی از این موارد می باشد.

دولت دومینیکا تمهیداتی را آغاز نموده است که مطابق با آن ها تصمیم دارد در زمانی نزدیک، پاسپورت خود را به پاسپورت الکترونیکی بیومتریک دومینیکا تغییر دهد. پاسپورت الکترونیکی بیومتریک، شامل مشخصات اساسی از بدن افراد مانند تصاویر فرد و اثر انگشت او می باشد.

دریافت پاسپورت دومینیکا نقش بسیار پر رنگی روی ارزش آن و پیشرفت امتیاز جهانی این پاسپورت دارد.

آیا می دانید مزیت های دریافت پاسپورت دومینیکا شامل چه مواردی است؟

آیا می دانید مزیت های دریافت پاسپورت دومینیکا شامل چه مواردی است؟
آیا می دانید مزیت های دریافت پاسپورت دومینیکا شامل چه مواردی است؟

مزایای اخذ پاسپورت کشور دومینیکا، بسیار زیاد و نامحدود می باشد. همان گونه که در بخش های پیشین این مقاله توضیح دادیم، برای اینکه موفق شوید با حداقل مخارج، شرایط اقامت دائم در یک کشور ارزشمند در سطح جهان را برای خود و بستگانتان کسب کنید، مزیت مهم و چشمگیری است.

دیگر مزایای دریافت پاسپورت کشور دومینیکا شامل موارد زیر می باشد:

  • برخورداری از مزیت شهروندی علی رغم عدم ضرورت به اقامت در کشور دومینیکا
  • عدم نیاز به پرداخت مالیات برای حقوق های دریافتی و املاک و دارایی هایی که داخل کشور نمی باشند.
  • بهره مندی از تخفیف در مورد مخارجی که مشمول مالیات می شوند.
  • امکان ورود به بیش از ۱۳۰ کشور جهان بدون نیاز به پاسپورت
  • هزینه سرمایه گذاری پایین تر در مقایسه با دیگر کشورها
  • سرعت در انجام پروسه دریافت اقامت و کوتاه شدن مراحل اخذ پاسپورت
  • برخورداری از فرصت شهروندی در تمام عمر: اشخاصی که بتواند شهروندی دومینیکا را دریافت نمایند، بدون اینکه در بازه های زمانی ماهیانه و سالانه اقدام به تمدید نمایند، این امکان را دارند که از حقوق و مزایای شهروندی مادام العمر بهره مند شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله مزایای پاسپورت دومینیکا را مطالعه کنید.

دلیل انتخاب پاسپورت دومینیکا به عنوان پاسپورت دوم چیست؟

دلیل انتخاب پاسپورت دومینیکا به عنوان پاسپورت دوم چیست؟
دلیل انتخاب پاسپورت دومینیکا به عنوان پاسپورت دوم چیست؟

یکی از مناطقی که در فهرست مناطق کم قیمت و مناسب جهت تهیه پاسپورت دوم، ثبت شده است، کشور دومینیکا می باشد.

دلیل دیگر برای انتخاب پاسپورت دوم این می باشد که، این نوع پاسپورت علاوه بر اینکه فرصت آزادی بیشتر را برای افراد فراهم می نماید، می تواند به متقاضیان یاری رساند تا زندگی ایده آل و شایسته ای را برای خانواده و فرزندان خود به وسیله تابعیت در کشورهای معتبر تضمین نمایند.

با دریافت تابعیت و پاسپورت دوم دومینیکا، می توانید در این مورد که همواره کشور دومی برای زندگی کردن شما وجود دارد، آرامش داشته و آسوده خاطر باشید.

به عنوان نمونه برخورداری از دو پاسپورت متفاوت، سفرهای خارجی را برای شخص دارای این پاسپورت ها، راحت می نماید. دریافت پاسپورت کشور دومینیکا خوبی های فراوانی را برای دارنده آن به ارمغان می آورد که افراد می توانند از همه فواید آن بهره مند شوند. یکی از این موارد، سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا است.

جمع بندی

در این نوشتار به موضوع هزینه پاسپورت دومینیکا پرداختیم. هدف ما از گردآوری این مقاله ارائه توضیحاتی پیرامون مخارج تابعیت دوگانه و دریافت پاسپورت برای متقاضی اصلی و اعضای خانواده ایشان است.

همچنین به بیان مزایای پاسپورت دومینیکا در مقایسه با دیگر کشورها پرداختیم و گفتیم که برای دریافت آن لازم نیست از مدارک خاصی مانند مدرک زبان برخوردار بوده و یا اینکه اقامت بلند مدت در جزیره دومینیکا داشته باشید.

همین طور گفتیم که یکی از مهم ترین موضوعاتی را که جهت دریافت پاسپورت دوم باید مدنظر قرار دهید، آسانی و سرعت در دریافت پاسپورت دومینیکا برای کسانی می باشد که شرایط اخذ این نوع پاسپورت را دارند.

پیشنهاد می کنیم مقاله تبدیل pr به پاسپورت کانادا نیز مطالعه نمایید.


منتشر شده

در

,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *