تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار

تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار

اکنون در این مقاله می خواهیم به بررسی موضوع تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار بپردازیم، بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفاً در ادامه این مبحث همراه ما باشید.

فهرست مطالب:

  1. مقدمه
  2. آیا تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار امکان پذیر میباشد؟
  3. آشنایی با چگونگی تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار
  4. آیا می دانید ویزای مولتی کانادا چیست؟
  5. آیا می دانید ویزای کاری کانادا چیست؟
  6. سخن پایانی

مقدمه

مقدمه
مقدمه

کشور کانادا از جمله کشورهای قدرتمند و زیبای جهان محسوب می گردد، که با داشتن پاسپورت این کشور به راحتی می توانید بدون نیاز به ویزا به بیش از صد کشور در دنیا مسافرت کنید و لذت ببرید.

در واقع می‌توان به این نکته اشاره کرد که زبان های فرانسوی و انگلیسی جزء زبان های رسمی کشور کانادا محسوب می گردند.

همچنین افراد زیادی به دلیل این که این کشور از امکانات رفاهی و شغلی و تحصیلی بالایی برخوردار می باشد، به دنبال مهاجرت به کشور کانادا هستند، چرا که با کسب پاسپورت کشور کانادا به راحتی میتوانید بدون ویزا به کشورهای گوناگون سفر کنید و یا این که در بهترین دانشگاه‌های این کشور به تحصیل بپردازید.

از طرف دیگر موقعیت های شغلی گوناگونی در این کشور وجود دارد که با اشتغال می‌توانید به یک درآمد پرسود دست یابید.

این سوال ممکن است برای افرادی که علاقه مند به زندگی در کشور کانادا می باشند، ایجاد گردد که چگونه می توان به کشور کانادا مهاجرت یا سفر کرد و اقامت دائم این کشور را کسب کرد، اما نگران این مسئله نباشید چرا که روشهای گوناگونی برای مهاجرت به کشور کانادا وجود دارد.

که یکی از آن روش ها استفاده از ویزای مولتی یا ویزای توریستی کانادا می باشد، اما ممکن است این سوال برای افرادی که قصد سفر به کشور کانادا را دارند، پیش آید که آیا تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کاری امکان پذیر میباشد یا خیر؟

در همین جهت ما در ادامه این مقاله به بررسی موضوع چگونگی تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار می پردازیم، بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه این مبحث لطفا همراه ما باشید.

پیشنهاد می کنیم مقاله فرم درخواست ویزای مولتی کانادا نیز مطالعه نمایید.

آیا تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار امکان پذیر میباشد؟

آیا تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار امکان پذیر میباشد؟
آیا تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار امکان پذیر میباشد؟

افرادی که به دنبال مهاجرت به کشور کانادا می باشند و قصد اخذ اقامت دائم این کشور را دارند، لازم است بدانید که امکان تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار وجود ندارد، چرا که طبق قوانینی که در کشور کانادا برای مهاجران در حال اجرا می باشد امکان تبدیل ویزا غیر ممکن شده است.

اما نگران این مسئله نباشید چرا که شما می توانید تحت شرایطی بعد از مهاجرت از طریق ویزای توریستی یا مولتی به کشور کانادا اقدام به اخذ ویزای کار و یا ویزای تحصیلی و اخذ اقامت دائم کانادا نمایید.

در واقع لازم به ذکر است بدانید زمانی می‌توانید ویزای مولتی کانادا را به ویزای کاری تبدیل کنید که دارای شرایطی باشید، که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

اما در صورتی که بعد از ورود به خاک کانادا از طریق ویزای توریستی یا مولتی اگر از یک کارفرمایی در کشور کانادا پیشنهاد شغلی داشته باشید، شما می توانید با داشتن مدارک مورد نیاز ویزای مولتی خود را به کاری تبدیل کنید.

اما لازم به ذکر است بدانید که اگر در مدتی که به دنبال اخذ ویزای کاری در کشور کانادا میباشید، اعتبار ویزای مولتی شما به پایان رسیده باشد، حتماً باید خاک کانادا را ترک کنید و بعد از اخذ ویزای کاری به کشور کانادا برگردید.

همچنین متقاضی در صورتی می تواند ویزای مولتی خود را به اقامت دائم تبدیل کند که ابتدا ویزای مولتی کانادا را به ویزای کاری تبدیل کرده و بعد از اقامت سه الی پنج سال در این کشور برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام نماید.

البته باید خاطر نشان کرد توصیه ما به افرادی که قصد اخذ اقامت دائم کشور کانادا را دارند، این میباشد که حتما در حین تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کاری به دنبال شغلی باشید که کشور کانادا به آن نیازمند است.

همچنین پیشنهاد ما به متقاضیانی که قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارند و میخواهند در نهایت اقامت دائم این کشور را کسب نمایند، مشاوره با کارشناسان متخصص در این زمینه می باشد.

چرا که مشاوره در این زمینه می‌تواند بسیار کمک کننده باشد تا بتوانید به تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار بپردازید و در نهایت اقامت دائم کشور کانادا را کسب کنید و از مزایای اقامت در این کشور بهره مند شوید.

همچنین ما در ادامه این مبحث به صورت کلی شرایطی که میتوان از طریق آن به تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار پرداخت را مورد بررسی قرار می دهیم، بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا همراه ما بمانید.

پیشنهاد می کنیم مقاله خرید استارت آپ کانادا نیز مطالعه نمایید.

آشنایی با چگونگی تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار

آشنایی با چگونگی تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار
آشنایی با چگونگی تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار

همان طور که در قسمت قبل تر به این نکته اشاره شد با توجه به قوانین جدید کشور کانادا امکان تبدیل یک ویزا به ویزای دیگر وجود ندارد، اما اگر دارای یک پیشنهاد شغلی از کارفرمایان در کشور کانادا باشید.

بعد از ورود به خاک کانادا از طریق ویزای مولتی می‌توانید در صورت داشتن شرایط و مدارک مورد نیاز ویزای مولتی خود را به ویزای کاری تبدیل کنید؛ در ادامه بیشتر به بررسی این مسئله خواهیم پرداخت، که با داشتن شرایط زیر می توانید ویزای مولتی کانادا را به ویزای کار تبدیل کنید.

از جمله شرایطی که جهت تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار مورد نیاز می باشد عبارتند از:

  • در صورتی که همسر و یا نامزد متقاضی دارای اقامت دائم کشور کانادا باشد. یا اینکه دارای ویزای تحصیلی و یا کاری باشد، در این صورت متقاضی می تواند ویزای مولتی خود را به ویزای کاری تبدیل نماید.
  • اگر متقاضی اقامت کشور کانادا را دریافت کرده باشد، تا زمان سپری شدن مراحل قانونی برای کسب اقامت دائم میتواند از ویزای کار استفاده کند و به کسب درآمد بپردازد.
  • در صورتی که متقاضی دارای شغلی باشد که طبق قوانین کشور کانادا نیازمند ویزای کار نباشد. البته لازم به ذکر است بدانید که این مسئله جزء مواردی می باشد که بسیار پیچیده بوده و توصیه می شود که حتما در رابطه با این مسئله با کارشناسان متخصصی مشاوره های لازم را انجام دهید.
  • روش دیگری که می‌توان در آن به تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار پرداخت، داشتن یک پیشنهاد شغلی از طرف یک کارفرما در کشور کانادا می باشد. به طوری که این کار در کشور کانادا مورد نیاز و مورد تایید باشد. در این صورت شما می توانید در مدتی که می خواهید اقامت دائم را دریافت کنید. در این کشور به کار بپردازید و ویزای مولتی خود را به ویزای کار تبدیل کنید.
ادامه مطلب>>

البته لازم به ذکر است بدانید که در صورتی که از یک کارفرما در کشور کانادا پیشنهاد شغلی داشته باشید. طبق قوانین جدید دارندگان ویزای مولتی کانادا نیازی نیست که از کشور خارج شوند. می توانند با ماندن در کشور کانادا برای ویزای کار نیز درخواست دهند.

همچنین لازم به ذکر است بدانید که متقاضیانی که دارای ۱۲ماه ویزای کار باشند. می‌توانند برای انتخاب کارفرمایی جدید و یک شغل جدید نیز اقدامات لازم را انجام دهند. برای کسب یک شغل جدید نیازی به ترک کشور کانادا نیست. در صورتی که قبل از این قانون افرادی که دارای ویزای مولتی بودند. در صورتی که پیشنهاد کاری داشتند، باید حتما از کشور کانادا خارج می شدند و برای اخذ ویزای کار اقدام می‌کردند.

البته مشاوره با متخصصان و کارشناسان در این زمینه بسیار حائز اهمیت خواهد بود. بنابراین قبل از هر گونه اقدامی برای اخذ اقامت دائم از کشور کانادا و یا مهاجرت به این کشور مشاوره های لازم را انجام دهید.

آیا می دانید ویزای مولتی کانادا چیست؟

آیا می دانید ویزای مولتی کانادا چیست؟
آیا می دانید ویزای مولتی کانادا چیست؟

افرادی که به دنبال مهاجرت و یا سفر به کشور کانادا می باشند و می خواهند از طریق ویزای مولتی کانادا در نهایت اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند.

از مزایای زندگی در این کشور، مزایای تحصیلی و شغلی بهره‌مند شوند. قطعاً دانستن این مسئله که ویزای مولتی کانادا چیست؟ بسیار حائز اهمیت خواهد بود. به طوری که شما با داشتن ویزای مولتی کانادا می توانید به کشورهای قطر، انگلستان، مکزیک، پاناما، کوبا و غیره مسافرت کنید.

در واقع می‌توان به این نکته اشاره کرد که ویزای مولتی یا مولتیپل کانادا نوعی ویزای موقت می باشد که به صورت تک برگی صادر شده و تاریخ اعتبار این ویزا ۵ ساله می باشد.

البته اعتبار اصلی این ویزا ده ساله می‌باشد اما از آن جایی که متقاضیان ایرانی دارای اعتبار پاسپورت پنج ساله می باشند.

بنابراین تاریخ اعتبار ویزای مولتی کانادا نیز تا پایان تاریخ اعتبار پاسپورت متقاضیان ایرانی یعنی پنج ساله خواهد بود. در واقع شما می توانید با استفاده از این ویزا حدود شش ماه در کشور کانادا اقامت کنید. مجددا از خاک کانادا خارج شده و برای شش ماه دیگر در این کشور اقامت کنید، تا اعتبار ویزا پایان یابد.

در واقع می‌توان به این نکته اشاره کرد که با داشتن ویزای مولتی یا مولتیپل کانادا به این معنا نیست که شما می توانید حتماً در کشور کانادا به کار و تحصیل بپردازید. چرا که افسر مهاجرتی باید حتماً از حضور موقتی متقاضی در کشور کانادا اطمینان حاصل نماید.

پیشنهاد می کنیم مقاله ایا با ویزای مولتی کانادا میتوان اقامت گرفت نیز مطالعه نمایید.

آیا می دانید ویزای کاری کانادا چیست؟

آیا می دانید ویزای کاری کانادا چیست؟
آیا می دانید ویزای کاری کانادا چیست؟

در واقع می توان به این نکته اشاره کرد که کسب ویزای مولتیپل کانادا در صورتی می باشد که متقاضی دارای شرایط و مدارک لازم جهت اخذ این ویزا باشد.

در این صورت متقاضی می‌تواند شامل ویزای مولتی کانادا شود. اما برخی از متقاضیان بعد از کسب ویزای مولتی کانادا و مهاجرت به این کشور به دنبال اخذ ویزای کاری و تحصیلی در کانادا می باشد. که در نهایت ویزای خود را به اقامت دائم کانادا تبدیل کنند و در این کشور به زندگی بپردازند.

لازم به ذکر است بدانید همان طور که در قسمتهای قبل تر به این نکته اشاره شد، شما نمی توانید ویزای مولتیپل خود را به ویزای کاری تبدیل کنید. اما در صورتی که شرایط لازم را داشته باشید، می‌توانید ویزای مولتی خود را به ویزای کار تبدیل کنید. بعد از اقامت سه الی پنج سال در کشور کانادا برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کنید.

در واقع برای اخذ ویزای کار که مدت اعتبار آن بستگی به نوع کار شما و ویزای کار شما دارد.

به این صورت می باشد که حتما باید از طرف کارفرمایان در کشور کانادا یک پیشنهاد کاری دریافت کرده باشید. سپس کارفرما باید برای شما یک مجوز کار اخذ کند.

پس از اخذ مجوز کار شما می‌توانید برای کسب ویزای کار به اداره مهاجرتی کشور کانادا درخواست خود را اعلام نمایید. در صورتی که شرایط و مدارک شما طبق قوانین کشور کانادا مورد بررسی و مورد قبول واقع شد. سپس برای شما ویزای کار صادر خواهد شد.

در واقع لازم به ذکر است بدانید که ویزای کار از جمله بهترین انواع ویزاهای می باشد که یک فرد می تواند با اخذ آن برای کسب اقامت دائم کشور کانادا قدم بر دارد. چرا که با داشتن ویزای کار می توانید در این کشور یک کار پرسود برای خود کسب کنید.

سپس بعد از اقامت موقت در این کشور ویزای کاری خود را تمدید کرده و برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنید. در صورتی که شرایط و مدارک مورد نیاز را داشته باشید. می توانید اقامت دائم کشور کانادا را کسب کنید و از مزایای زندگی در این کشور بهره مند شوید.

پیشنهاد می کنیم مقاله ‏cis چیست؟ نیز مطالعه نمایید.

سخن پایانی

ما در این مقاله چگونگی تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار را مورد بررسی قرار دادیم. دانستیم که می‌توانید در صورت داشتن شرایط، ویزای مولتی کانادا را به ویزای کار تبدیل کنید. پس از اخذ ویزای کار و کسب یک شغل پرسود در این کشور و زندگی موقت در کشور کانادا با تمدید ویزای کاری خود بتوانید برای کسب اقامت دائم کشور کانادا اقدام کنید.

بعد از زندگی سه الی پنج سال در کشور کانادا اقامت دائم این کشور را کسب کنید. برای کسب یک زندگی موفق از نظر تحصیلی و شغلی برای خود و اعضای خانواده قدم بردارید.

البته همان طور که در قسمت های قبلتر ذکر شد تبدیل ویزای مولتی کانادا به ویزای کار امری سخت خواهد بود. اما با داشتن یک پیشنهاد شغلی از طرف یک کارفرما در کشور کانادا این امر می‌تواند برای شما بسیار آسان باشد.

بنابراین در صورتی که دارای شرایط لازم برای تبدیل ویزا مولتی به ویزا کار بودید، می توانید در این زمینه اقدام کنید. در غیر اینصورت اقدام به اخذ ویزای کاری از کشور مبدا بسیار کار ساده تری خواهد بود.

امیدواریم که مطالب این مقاله برای متقاضیانی که قصد مهاجرت و زندگی در کشور کانادا را دارند، مفید واقع شده باشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا نیز مطالعه نمایید.


منتشر شده

در

,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *