مدارک لازم برای ویزای استارت آپ کانادا

مدارک لازم برای ویزای استارت آپ کانادا

در این مقاله قصد داریم تا به تشریح و بررسی این موضوع مدارک لازم برای ویزای استارت آپ کانادا پرداخته و در مورد جزئیاتی آن صحبت کنیم.

کشور کانادا یکی از کشورهای مطرح در سطح جهان می باشد که از استارت آپ های مختلف در زمینه های متنوع، حمایت های لازم را به عمل می آورد. کانادا جزو کشورهای مدرن و مهاجر پذیر جهانی می باشد که همین امر موجب شده است تا زمینه های پیشرفت و رونق استارت آپ های مختلف را فراهم کند.

در همین راستا، دولت کانادا شرایطی را فراهم کرده است تا افراد حرفه ای و فعال در زمینه ی علوم مختلف با سطح خلاقیت بالا برای اخذ ویزای استارت آپ و مهاجرت به کشور کانادا ترغیب شوند. باید توجه داشت که کشوری همانند کانادا می تواند به عنوان کانون رشد و توسعه ی استارت آپ های مختلف تلقی شود.

به همین منظور، اخذ ویزای استارت آپ کانادا و مهاجرت به این کشور را می توان نردبانی در جهت گسترش استارت آپ های مختلف با سود دهی بالا دانست. مطالعه ی این مقاله شما را با کلیات روند اخذ ویزای استارت آپ کانادا و برخی از جزئیات ضروری مورد نیاز در این زمینه آشنا خواهد کرد.

پیشنهاد می کنیم از پست هزینه ویزای استارتاپ کانادا دیدن کنید.

فهرست عناوین 

  1. منظور از راه اندازی استارت آپ در کانادا چیست؟
  2. مدارک لازم برای ویزای استارت آپ کانادا
  3. مزایای اخذ ویزای استارت آپ کانادا
  4. روند اخذ ویزای استارت آپ کانادا چگونه می باشد؟

منظور از راه اندازی استارت آپ در کانادا چیست؟

منظور از راه اندازی استارت آپ در کانادا چیست؟
منظور از راه اندازی استارت آپ در کانادا چیست؟

برنامه ی ویزای استارت آپ کانادا به عنوان یکی از پر متقاضی ترین روش های مهاجرتی به کشور کانادا شناخته می شود. افرادی که قصد دارند تا برای اخذ این نوع ویزا اقدام کنند باید در وهله ی اول، ایده ای خلاقانه و نوآوری جدیدی را در عرصه های مختلف در نظر بگیرند.

کشور کانادا از افرادی که تخصصات حرفه ای در صنایع مختلف را دارا می باشند به خوبی حمایت می کند. اگر بخواهیم استارت آپ را به صورت دقیق تشریح کنیم.

باید بگوییم که منظور از استارت آپ، راه اندازی و تاسیس یک شرکت و یا صنعت مدرن و نو می باشد.

این ایده باید به گونه ای باشد که هم خلاقیت کافی را برای مجاب کردن افسر صدور ویزا به همراه داشته باشد و از سویی دیگر به عنوان فعالیتی کار آفرینانه و سود آور تلقی شود. استارت آپ هایی که در کشور کانادا راه اندازی می شوند هم باید از لحاظ سود اقتصادی، بازدهی مناسبی را داشته باشند.

هم این که بتوانیم این ایده را به عنوان یک شغل و صنعتی در نظر بگیریم که موجب اشتغال زایی هر چند برای عده ای اندک در کشور کانادا شود.

هر چند که راه اندازی یک کسب و کار با میزان خلاقیت بالا امری دشوار می باشد. اما سیاست های دولت کانادا به گونه ای است که اگر تشخیص داده شود که این ایده می تواند مفید باشد.

حمایت های لازم برای بسط و توسعه ی این ایده صورت خواهد پذیرفت.

وجه دیگری از استارت آپ را می توان تامین و توسعه ی شرکت تاسیس شده در داخل کشور کانادا دانست. یعنی در واقع افرادی که به دلیل محدودیت های موجود در کشور خود نمی توانند ایده ی خود را گسترش دهند. می توانند برای گسترش این ایده به کشور کانادا مراجعه کنند.

انتقال کسب و کار راه اندازی شده در یک کشور به کشوری دیگر، می تواند به عنوان عاملی در جهت پیشرفت و ترقی این کسب و کار محسوب شود. در صورتی که این بیزینس همراه با خلاقیت های جدید در کشوری همانند کانادا نیز باشد. شاهد توسعه ی گسترده ی این استارت آپ در مدت زمانی کوتاه خواهیم بود.

راه اندازی یک استارت آپ مناسب در کانادا نیاز به برنامه ریزی های دقیق دارد. همچنین مدارک لازم برای ویزای استارت آپ کانادا نیز باید به صورت کامل ارائه شود. به همین منظور توصیه می کنیم پیش از هرگونه اقدامی در جهت اخذ ویزای استارت آپ کانادا، شرایط تعیین شده برای صدور این نوع ویزا را مطالعه کنید.

لطفا از پست خرید استارت آپ کانادا دیدن کنید.

 

مدارک لازم برای ویزای استارت آپ کانادا

مدارک لازم برای ویزای استارت آپ کانادا
مدارک لازم برای ویزای استارت آپ کانادا

کشور کانادا تمامی احتیاط های لازم را در جهت صدور ویزای استارت آپ در نظر می گیرد. به همین منظور سخت گیری خاصی بر ارائه ی دقیق و کامل مدارک لازم برای ویزای استارت آپ کانادا اعمال می شود.

به همین جهت است که توصیه می کنیم در صورت وجود هرگونه نقصان احتمالی در مدارک ارائه شده به سفارت کانادا از ارائه ی درخواست برای صدور ویزای استارت آپ پرهیز نمائید. پس از تکمیل مدارک مورد نیاز، درخواست خود را در جهت اخذ ویزای استارت آپ کانادا ارائه دهید.

مدارک لازم برای ویزای استارت آپ کانادا را می توان در چند دسته تقسیم بندی کرد. دسته ی اول مدارک شامل مدارک هویتی و شناسایی برای فرد متقاضی و اعضای همراه می باشد.

در چنین حالتی پاسپورت فرد به عنوان مدرک هویتی بین المللی او شناخته می شود.

در کنار مدارک هویتی، اسناد و مدارکی همچون سند ازدواج، کارت ملی، سند فرزند آوری و مدارکی از این قبیل باید برای اثبات رابطه ی فامیلی افراد ارائه شود. ممکن است در کنار این مدارک، اسنادی همچون تصاویر متقاضیان و یا کپی برخی از مدارک نیز اخذ شود.

دسته ی دیگر مدارم مورد نیاز شامل مدارک تمکن مالی در کنار نامه و یا نامه های حمایتی می باشد. فرد متقاضی مهاجرت به کانادا باید توانایی خود را برای راه اندازی استارت آپ در کانادا از طریق مدارک مالی معتبر به اثبات رساند. در کنار این مدارک مالی خود، نامه و یا نامه هایی مبنی بر حمایت برخی از شرکت های کانادایی از استارت آپ خود ارائه دهد.

شاید بتوان گفت که اصلی ترین مدارک لازم برای ویزای استارت آپ کانادا شامل همین موارد می باشد. اما دسته سوم مدارک مورد نیاز برای صدور استارت آپ، شامل مدارک مصوب دولت کانادا برای پذیرش مهاجر می باشد.

دولت کانادا شرایط خاصی را برای پذیرش مهاجران خارجی در کشور خود تعیین کرده است.

که از جمله ی این شرایط می توان به تسلط بر یکی از زبان های انگلیسی و یا فرانسوی گفت. همچنین نبود سوء پیشینه برای فرد متقاضی دانست. ارائه ی مدارکی از این قبیل نیز به عنوان یکی از اصلی ترین شروط صدور ویزای استارت آپ کانادا به حساب می آید.

کارآفرینی و نوآوری یکی از مواردی است که به سبب آن می توان برای مهاجرت به کشور کانادا و اخذ اقامت دائمی این کشور اقدام کرد. کشور کانادا حمایت های لازم و کافی را از کارآفرینان خارجی به عمل می آورد. این امر زمانی که به رتبه ی اقتصادی کانادا در جهان توجه می کنیم.

انگیزه ی ما را برای راه اندازی استارت آپ در کانادا و سرمایه گذاری در این کشور تقویت می کند.

البته باید توجه داشت که همانگونه که دولت کانادا از کارآفرینان و سرمایه گذاران خارجی حمایت می کند. به همان قدر نیز قصد سود آوری و اشتغال زایی در کشور خود را از جانب این سرمایه گذاران دارد. به همین منظور برای سهولت در صدور ویزای استارت آپ کانادا باید دقت های لازم را به کار گرفت تا سود آوری این استارت آپ در کشور کانادا تضمین شود.

همچنین ارائه ی مدارک لازم برای ویزای استارت آپ کانادا به صورت کامل و دقیق از جمله موارد دیگری است که می تواند سبب تسهیل روند مهاجرت فرد متقاضی برای راه اندازی استارت آپ خود شود.

پیشنهاد می کنیم از پست آیا با ویزای مولتی کانادا می توان کار کرد؟ دیدن کنید.

مزایای اخذ ویزای استارت آپ کانادا

مزایای اخذ ویزای استارت آپ کانادا
مزایای اخذ ویزای استارت آپ کانادا

شاید بتوان گفت، آگاهی از مزایای مختلف ویزای استارت آپ کانادا می تواند به عنوان عاملی محرک در جهت ترغیب افراد برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا عمل کند. به دست آوردن ویزای استارت آپ کانادا معایب مختلفی دارد که ما در این بخش قصد اشاره بدین معایب را نداریم.

به جرات می توان گفت که اصلی ترین عیب راه اندازی استارت آپ کانادا، ضرر مالی سرمایه گذاری ناشی از نبود تجربه ی کافی در این زمینه دانست.

پس مطمئن باشید در صورتی که مدارک لازم برای ویزای استارت آپ کانادا را به خوبی تامین کنید. نیز با افراد مجرب در این زمینه مشورت کنید. ریسک پذیری سرمایه ی شما تا حد زیادی کاهش خواهد یافت. مواردی که می توان آن را به عنوان مزایای راه اندازی استارت آپ در کشور کانادا دانست.

در وهله ی اول، رتبه ی مناسب کانادا در تاثیر بر اقتصاد جهانی می باشد.

این که کشور کانادا جزو پنج قدرت اقتصادی جهان شناخته می شود، مهر تاییدی بر سود آوری سرمایه گذاری در این کشور می باشد. مجلات و تحلیلگران اقتصاد جهانی بدین امر اذعان داشته اند که کانادا یکی از پر قدرت ترین اقتصادهای حال حاضر جهان محسوب می شود.

زمانی که به جامعه ی آماری در این زمینه نگاه می کنیم، شاهد تاثیرات سیاست های اقتصادی کانادا بر اقتصاد جهان می باشیم. علاوه بر این موارد، راه اندازی استارت آپ در کانادا در صورتی که بر طبق اصول تعیین شده و در چارچوب قانونی صورت پذیرد، می تواند تاثیر بسیار شگرفی بر سهولت مهاجرت افراد و اخذ اقامت دائمی این کشور داشته باشد.

قبلا هم به این نکته اشاره شد که دولت کانادا از مهاجران سود آور به داخل کشور خود به خوبی حمایت می کند. البته این حمایت زمانی بر سهولت مهاجرت تاثیر خواهد گذاشت. که مدارک لازم برای ویزای استارت آپ کانادا به صورت کامل ارائه شود. نیز فعالیت فرد در چارچوب قوانین مصوب در کشور کانادا باشد.

دولت کانادا در راستای حمایت از سرمایه گذاران خارجی در کشور خود، مزایایی همچون وام های کلان، سهولت اخذ اقامت دائم، به همراه داشتن اعضای خانواده، شراکتی بودن راه اندازی استارت آپ و…. را در نظر گرفته است.

اما در هر صورت مطالعه ی دقیق قوانین و مشورت با افراد صاحب تجربه در این زمینه پیش از هرگونه اقدامی در جهت راه اندازی استارت آپ در کشور کانادا توصیه می شود.

 

روند اخذ ویزای استارت آپ کانادا چگونه می باشد؟

روند اخذ ویزای استارت آپ کانادا چگونه می باشد؟
روند اخذ ویزای استارت آپ کانادا چگونه می باشد؟

دریافت ویزای استارت آپ نیازمند طی کردن پروسه ای مخصوص می باشد. که این پروسه به صورت مرحله ای در نظر گرفته شده است. مرحله ای بودن روند اخذ ویزای استارت آپ کانادا موجب می شود تا افرادی که شرایط اخذ این ویزا را ندارند و یا مدارک لازم برای ویزای استارت آپ کانادا را فراهم نکرده اند.

در مراحل ابتدایی اقدام برای اخذ ویزای استارت آپ حذف شوند. افرادی که شاهد ریجکت شدن درخواست خود برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا می باشند. می توانند در صورت تمایل و پس از گذشت مدت زمانی معین، مدارک و شرایط خود را بهبود بخشیده و دوباره برای ارائه ی درخواست ویزای استارت آپ کانادا اقدام کنند.

اولین مرحله در جهت اقدام برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا، تکمیل فرم درخواست و ارائه ی آن به سفارت کانادا و یا نمایندگی آن می باشد. در این فرم درخواست، شرایط و مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا به خوبی تشریح شده است.

پیشنهاد می کنیم از پست مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا دیدن کنید.

فرد متقاضی با امضای این درخواست در واقع موافقت خود را با تمامی قیود مذکور در این فرم اعلام می دارد.

مرحله ی بعدی روند اخذ ویزای استارت آپ، ارائه ی مدارک لازم برای ویزای استارت آپ کانادا می باشد. در مورد مدارک مورد نیاز اخذ ویزای استارت آپ در کشور کانادا و جزئیات آن در بخش بعدی این مقاله مطالبی بیان خواهد شد.

در قدم بعدی اخذ ویزای استارت آپ، فرد متقاضی باید هزینه های لازم برای صدور ویزای استارت آپ را پرداخت کند.

این هزینه ها شامل مواردی همچون هزینه های بیومتریک با توجه به اعضای خانواده، هزینه ی اقامت در کشور کانادا، مدارکی دال بر تمکن مالی و نامه ی حمایت، گواهی سلامت پزشکی و مدارکی از این قبیل، گواهی عدم سوء پیشینه و… می باشد.

در نهایت، فرد متقاضی باید درخواست مهاجرت خود را به همراه مدارک مورد نیاز و هزینه های تعیین شده باید برای سفارت کانادا و یا نمایندگی قانونی این سفارت ارسال کند.

معمولا شاهد این هستیم که پاسخ درخواست صدور ویزای استارت آپ کانادا در مقایسه با سایر انواع ویزاها زودتر صادر می شود. این امر زمانی خواهد بود که فرد متقاضی واجد شرایط صدور ویزای استارت آپ باشد.

در این مقاله سعی بر آن بود تا تمامی این موارد به صورت دقیق و منظم بررسی شود. بایدها و نبایدهای موجود در امر اخذ ویزای استارت آپ کانادا به خوبی بیان شود.

در پایان توصیه می کنیم، ویزای مولتی کاناد و شرایط ویزای مولتی کانادا را مطالعه نمایید.


منتشر شده

در

, ,

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *